Așa cum s-ar fi putut aștepta oricine, nașterea fotografiei digitale, în plus, tot hype-ul despre aceasta a creat controverse. Nașterea lui înseamnă sfârșitul filmului? Sunt camerele digitale mai bune pentru că sunt „tehnologic mai avansate”?
Fotografiei digitale îi lipsește hi-tech doar fotografiei de film?
După cum am constatat, digitalul nu este mai bun decât filmul – și filmul, nu mai bun decât digitalul. Dimpotrivă, este ca și cum ai compara merele cu portocalele – sunt două fructe complet diferite, cu proprietăți diferite, având propriile avantaje și dezavantaje.
Un fotograf publicitar care are partea sa de a lucra cu filme și camere digitale.
După cum a învățat și sunt sigur că mulți oameni vor fi de acord, imaginile digitale sunt mai fine și au mult mai puțin zgomot, în timp ce imaginile filmului sunt de obicei gri. Cu toate acestea, culorile par mai clare cu filmul, în timp ce fotografiile digitale tind să fie plate și palide. S-ar putea să spuneți: „Asta este pentru Photoshop! Pentru a îmbunătăți culorile și pentru a remedia tot ce trebuie reparat!” Acum, acest lucru îl aduce pe Wiggett, precum și pe alți fotografi profesioniști în altă priveliște. Digitalul i-a făcut pe oameni mult mai leneși.
Când folosești filmul, pare să urmărești întotdeauna fotografia perfectă. Cu ajutorul digitalului, primiți feedback instant de pe ecranul LCD. Acest lucru poate avea avantajul de a vă oferi, de asemenea, o oportunitate instantanee de a vă îmbunătăți următoarea fotografie ajustându-vă tehnica. Desigur, nu aveți acel lux cu filmul și asta vă determină să vă concentrați – deci veți obține cea mai bună fotografie .
Cu ajutorul digitalului.
oamenii tind să „provoace fericirea”, mereu te gândești: „E suficient de bun … Pot oricând să remediaz asta cu un editor de imagini”.
Totuși, ceea ce nu reușesc să realizeze este că își petrec prea mult timp, verificându-și ecranul LCD, gestionând bateria, descărcându-se foarte rapid, descărcând sau transferând fișiere și, desigur, manipulând imagini.
În cele din urmă, totul se reduce la preferința personală. Și, la fel ca în orice, oamenii nu ar trebui să lase comercialismul și marketingul să-i facă să judece sau să discrimineze – în special startup-urile. După cum spun mereu, trebuie să alegeți instrumentul potrivit pentru tipul de proiect la care lucrați, în funcție de viziunea dvs. asupra proiectului. Dacă aveți timp și resurse, este recomandat să le încercați pe amândouă într-o varietate de proiecte, astfel încât să puteți judeca bine ceea ce vi se potrivește cel mai bine. Prin urmare, nu ar trebui să credem că Digital vs. Film. În schimb, trebuie să fie digital și film.
Având în vedere acest lucru, permiteți-mi să închei acest articol cu cuvintele domnului Wiggett, care cred că este foarte atent: „O lovitură grozavă este o lovitură grozavă, indiferent cum, când sau unde a fost capturat”.